Beckis e i Åbo

Ja, det är väl den nyhet som fastnat på min näthinna idag. Tänk att Beckham är i Åbo. Så nära.. hihi. Hur mycket press har inte kirurgen Orava på sig då? Gör han nåt fel och gör sönder David kan han ju blir avrättad av nån idiot-huligan .Eller nåt.
Äh, jag sitter och ser på Svenska hollywoodfruar nu och jag känner hur hjärnan krymper. Eller kanske den växer efersom man känner sig så smart i jämförelse..? Hm. tåls att tänka på.
Hursomhelst. Jag gillar fjärde och sista frun - hon verkar inte vara så söndersupen.

Ja, för att bidra med något foto så är helgens festoutfit här då. Det blev melodifestivalen för hela svängen och sen arken för att få dansa till "Rah- Rah" en gång. Väldigt roligt hade vi! Eller.. före klockan två var det, om jag får låna ett uttryck av andra Jenny, "shoot me in the head"- boring men sen blev det kalaskul när vissa partyglada kollegor dök upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar