Dödsplaylistan

Efter min spinning-helg så började jag tänka på vad min perfekta spinning-playlista skulle se ut. Det finns såklart många varianter man kunde koka ihop, men jag tänker presentera en nu med motiveringen:

Om jag någongång skulle hamna på ett spinningpass där instruktören spelar den här listan skulle jag antagligen spinna så hårt så jag skulle tuppa av och ramla av cykeln.

1. Laurent Wolf - No stress (skön låt. Perfekt trampar-låt)
2. Lady Gaga - Poker Face (perfekt spinning-låt 2)
3. Britney Spears - Womanizer ( Britney funkar alltid)
4. Roger Pontare: When spirits are calling my name (Schlager-spinning!)
5. Kizz - Heaven's on fire (Bra att ta till när man börjar bli lite slut)
6. Lady Gaga - Bad Romance (Rah rah måste ju vara med!! )
7. Backstreet boys - Everybody ( se Kizz-låten)
8. Charlotte Perelli - Take me to your heaven (skön att sjunga med till, behövs sånt i slutet på passet.. men borde vara lite hes efter Pontare-låten)
9. My chemical romance - teenagers ( nu faller jag antagligen av cykeln... )
10. Carola - Evighet (Klart Carola ska med och evighet-ordet är ganska beskrivande här...)

Vilka låtar skulle ni ha på er ultimata spinninglista?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar