#minsgame day 9






































Idag tog jag kallt 9 saker ur min garderob. En bikini, ett par byxor, en kofta, 5 tröjor och en träningstopp. Det mesta utslitet, men också vissa plagg som jag vet att jag inte tar på mig helt enkelt. Ni vet när man försöker använda det, men till sist ändå  byter innan man går ut genom dörren.



Jag har hittills gjort av med:
1 hög med kläder (6-7 plastpåsar)
2 bälten
3 stekpannor
4 flaskor hårprodukter
2 eltandborstar vars laddningsstation slutat fungera
1 hårspraysburk
1 hårband
1 diadem
7 nyhetsbrev
5 solglasögon
1 par skosnören
1 söndrig digitalkamera
4 Pafflådor
Glödlampor
gamla batterier
3 söndriga lysrör
2 sopsäckar med julklappspapper 
1 skarvsladd
1 par strumpor
7-10 plastkrukor
1 bikini
1 par byxor
5 tröjor och toppar
1 träningstopp
1 kofta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar