#minsgame day 10-12

Alltså, hänger nog med (knappt) i utmaningen ännu, trots att det varit lite tyst här. Jag ska se om jag fortfarande kan sammanfatta allt jag slängt.. osäkert.

Förra veckan var kaos och vem kunde ana att stress och pms var en kombo som orsakade total meltdown. Humöret har gått upp och mest ner hela helgen - nu hoppas jag däremot att stormen lagt sig. Jag läste ett citat: 'I'm so pissy that I piss myself of'.  Ungefär så har läget varit.

Här är listan på dag 10-12 åtminstone:

Mobilfodral
Söndrig ram
Hög med gamla plastkort
Söndrig mobilladdarsladd
Hög med skräp ur låd
Knappar
Skosnöre
Batterier
Lampor 
Del från lampa
Söndrig ljudkabel 
Gammal cykelmätare 

Dag 11 
Shaker
Vattenflaska
Mobilhållare
Nyckelband 
Magresväska
Korg
Stöpta tennfigurer från nyår
Låda med gamla karameller
Glasskål som tappat färg
2 Tränings-dvdn

Dag 10 
10 gamla nagellacksflaskor 



Välkommen Måndag! Hoppas du startade en skönare vecka den här gången. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar