#minsday day 13-17


Så, nu är jag ikapp!
Det börjar bli lite långa listor nu. Fortfarande skönt att göra sig av med saker.. i varje låda och hylla verkar det finnas saker som bara ligger och skräpar. Ju mer jag håller på desto bättre öga får jag för hörn jag ska rensa ut. Jag har t.ex redan spanat in dag 29. haha!

Dag 14:
14 plagg från min låda med renoveringskläder.

Dag 15:
en bröstpump
gamla frimärken från usa
tre tygpåsar
ett glasögonfodral
tom förpackning multivitamin
en gammal plånbok
en handväska
diverse del till en dator
vattenkanna till gammalt strykjärn
ett födelsedagskort
Minnis napp (som hon egentligen inte använder)
hög med gamla plastkort
ringklocka

Dag 16:
3 tröjor till från renoveringsklädlådan.
8 bälten
en liten handduk
ett par sandaler jag köpte i thailand 2010 och aldrig använt efter det
en sportbehå
en renoveringshandske



Dag 17:
Avföljde 17 instagramkonton. Såna som jag bara scrollar förbi och de flesta webshoppar jag följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar