En liten summering av träningsåret 2015

Ja, det här träningsåret har sett annorlunda ut, såklart. Det har varit ett väldigt omtumlande år för mitt träningsego. Känslomässigt har det varit en enda storm tycker jag. Nu i slutet på året känns det ändå som att jag har kommit på rätt bana och jag är så j-a peppad på vad 2016 har att erbjuda!

Men för att hålla det kort - det är inte så mycket att säga här egentligen. Början på året var jag höggravid och dedär få timmarna jag hade energi lade jag på att slipa och spackla väggarna i rummen i källaren. Ingen rapporterad träning före veckan efter att Minni kommit till världen. Då var det mammaMage-appen som gällde och korta promenader på mindre än 2 km per gång. 

323 kilometer med barnvagn har jag gått sen dess. Eller ska vi säga att det är de kilometrar jag har bokfört i min träningsdagbok på funbeat.se. Det är nog säkert 10-15 kilometer till som jag inte bokfört.

Sen kommer lite fjuttig statistik. Under 2015 har jag avverkat:
66 pass mamma fitness. Dit hör mammaMage-app och träning från Olga Rönnbergs mammaträningsbok.
12 pass taekwondo. (pinsamt lite)
43 pass styrketräning.
19 pass rörlighetsträning
8  pass cirkelträning.
5 Bodycombatpass
4 pass kickboxning

Så, det var det. Jag tänkte ännu hinna klämma in ett styrkepass imorgon innan jag säger hejdå till träningsåret. Sen får man väl bara säga åt 2016: Bring it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar