Hot mama!


Jag besökte Julia på Hair by Julia idag. Det var ungefär ett och ett halvt år sen vi sist sågs och det är inte så att jag varit otrogen med någon annan frisör under tiden. Jag har haft nedräkning till den här dagen. Jag hade fixat barnvakt och allt. Så förväntansfull så det var inte klokt.
Jag landade i frisörstolen klockan 13. Julia vet precis vad jag vill och hinner föreslå innan jag ens fått fram mina önskemål - därför älskar jag henne. Alltid vet hon! Sen går min mun i ett - snacka om att morsan var sällskapssjuk! haha! Jag tror banne mig jag fick ett endorfinpåslag där i stolen. Efter att ha känt mig så jävla risig och ofräsch och sönder som ett riktigt slitet hår kan få en att känna så kände jag hur jag blev hel igen. Yoga och träning i all ära - ibland behöver man en ordentlig ytlig fix helt enkelt!

Jag är sjukt nöjd! Jag har blivit mycket ljusare tack vare slingorna och de framhävs fint när jag har upp håret - vilket jag har mestadels nu just. Och om nån undrar så överlevde både barnvakten och Minni sålänge jag var borta 2,5 timmar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar