En instagramvän på besök

Vad jag saknat min blogg! Jag önskar att jag fick till ett inlägg varje dag - men just nu verkar en gång i månaden redan vara en utmaning. Jag tror jag måste städa upp och göra min datorhörna lite mysig så jag kanske vill ta mig tid att sitta här. En lekhörna åt Minni också behövs väl kanske när jag tänker efter..

Jag och Minni har varit två veckor i Österbotten och dagen efter att vi kom hem tillbaks hände det saker. Min vän Pia (@gym_pia)  som jag endast känt genom hennes blogg och instagram kom på besök med hela familjen. Det är spännande att träffa människor i verkliga livet när man endast sett lite av dom via sociala medier. Samtidigt så är det en trygghet eftersom vi har lite gemensamma intressen - annars skulle vi ju inte följa varann. Pia var förstås lika trevlig (och snygg) som jag föreställt mig!

Pias barn diggade vår pool och hann simma 3-5 gånger tror jag. Sen drack vi kaffe och åt bullar som Pia bakat och jag bjöd på Leilas bananglass med frysta ärtor och mynta. Glass-glasen tömdes så gissar att den gillades.

Tack för besöket ännu en gång Pia! 

Vågorna gick höga i poolen! Jag hade gjort glassen, Kim får ta äran för upplägg och servering!

Du hittar oss på instagram: @gym_pia , @jemppari och @lillskrattin

Samsam var så nyfiken men kände att det var bäst att hålla sig på avstånd. Hon blev modigare sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar