träning med bebis


Yo darlings!
Här på bilden är vi mitt i ett pyttelitet cirkelträningsprogram. Vi var ut och gick med Jane en timme och sen när vi kom hem gäller det att ta tillfället i akt och köra lite mer - när jag ändå var uppvärmd. Eftersom lillfröken vaknade så bestämde jag att hon fick vara med och oj så roligt det blev då! Framför spegeln i hallen så hon fick se på sig själv gjorde vi knäböj och axelpressar. Fotot är taget efter tre varv. Sen gjorde vi utfall och min ansiktsfärg tog en nyans rödare och min extra vikt tog fram skrattet. Smart att ha en bebis som vikt, en vikt som ökar av sig själv (nästan).
Jag har mest hållit mig till knäböj, utfall och höftlyft utan vikter nu. Jag har bestämt att jag ska försöka klura ut lite mera kring mina träningsrutiner när jag är klar med mammaMage-appen. Den har jag 4 pass kvar på - så det närmar sig.

Jag har börjat få ordentlig fart på promenaderna nu också. Tänk hur länge sen det känns när jag knappt klarade en halv kilometer. Både konditionen och kroppen har blivit betydligt bättre. Enligt min träningsdagbok på funbeat har jag gått lite över 160 kilometer sen februari. Hello grundkondition!

Ja, vi är tillbaka från vår resa till Hirvlax/Vasa också. Mer om det imorgon!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar