En kaffe-monolog

Vi har haft besök av frökens farmor i helgen. Hon myste och kramade sitt barnbarn så mycket hon hann innan hon flög tillbaka till Vasa igår. Inatt anländer mina föräldrar, så vi har besök på löpande band här. Synd att vädret ska visa sin värsta sida nudå.. Jag hade ju sett framemot fina promenader i solskenet - nu vill man knappt sticka ut nosen. Jag hoppas någon dag blir bra.

Min form blir bara bättre och bättre. Har fortfarande tydliga påminnelser av förlossningen, men det går mot det bättre hållet. Imorgon har det gått 6 veckor. Det har nog varit något av de längsta 6 veckorna på länge. Inte lång på ett dåligt sätt då, jag vill ha all tid i världen att sniffa på min bebis.

Jag fortsätter med min MammaMage-app. Nivå 3 utmanar mig på ett sätt så jag blir trött i magen. Om fyra träningspass är jag klar med den och då är jag snart halvvägs igenom. Det finns allt som allt 7 nivåer och varje nivå tar ungefär två veckor att komma igenom om man följer rekommendationerna 5-6 pass i veckan.

Annat då?

Att bebisar kan dofta så gott?! Hur kan man dofta som att man badat i rosenvatten? Önskar det gick att fånga på burk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar