dagböcker

Kära träningsdagbok:
Vädret idag är helt underbart, även om det är lite blåsigt mellan varven. Jag känner mig mycket bättre iform nu och jag hade riktigt god fart på dagens morgonpromenad. Lite över 2 kilometer gick vi idag och det är sträck-rekord tror jag.
Jag känner att det börjar gå uppåt nu - målet är en promenad om dagen eller två korta. Dessutom ska jag försöka få till ett pass med MammaMage-appen per dag. Jag började på nivå 4 idag och har nu alltså den och tre nivåer till innan jag är klar och redo för annan magträning.
Det kan ju nog hända att jag är redo redan, men det känns bra att fullfölja appen för då vet jag att jag gjort mer förberedande jobb än jag någonsin skulle ha gjort på egen hand. Den är verkligen bra hjälpmedel när man vill få rutin på knipövningarna.

Kära bebisdagbok:
Lillfröken har sovit bort hela förmiddagen och eftermiddagen nu 3 dagar i sträck. Med några amningspauser då. Sen är det lattjolajbans (och lite gnäll) till 22-23 tiden och sen sover vi igen.

Kära resten-av-livet-dagbok:
Kristi (instagram: @kristike34) hade ledigt så hon var förbi på en kaffe och russinkaka. Hon hade persat i marklyft och lyft dubbelt sin kroppsvikt och var väldigt lycklig. Jag imponerad och avundsjuk och tacksam över trevligt sällskap. Det förgyllde ju dagen något kolossalt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar