1 dag kvar




















































1. Jag sitter ofta i min fåtölj och ser på mina fötter. 2. Det är minst en kall smoothie om dagen 3. Bebins garderob växer...


Status: vecka 40 (39+5) .

Nu börjar det verkligen närma sig produktionssättning. Imorgon har jag varit gravid i 40 hela veckor. Fast jag börjar misstänka att det nog kan ta några dagar ännu. Men vem vet. Jag mår bra förutom att jag har drabbats av spänd nacke och huvudvärk, men det börjar ge med sig.



Jag beställde en ny soffa från Ikea just. Jag har drömt om en ny soffa sen vi flyttade hit till Åland och nu äntligen blev det gjort. Det blir en bra present åt oss när vi har jobbat så hårt med källaren i vinter. Nu har vi också plats för den gamla soffan när vi har nya rum klara.



Renoveringsstatus:

Vi målar sista väggarna idag. Jag har officiellt klar med att spackla för en lång tid framöver. (Duktig bebis som orkar hålla sig i magen tills vi kommit såhär långt.)
Taket och golvet har Kim också snart helt på plats. Det är 2 år sen vi flyttade in i huset och att faktiskt se dehär rummen som beboelig yta känns fortfarande helt konstigt. Vi är fortfarande inte klara med alla rum - men det känns bra att vara såhär långt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar