80%


Veckans magbild, varsågoda! 80% av graviditeten har passerat nu enligt gravid-appen. Vi inleder vecka 33 nu och det går väl finfint kan jag väl säga. Kim skrattade och härmade mig när jag grymtandes satte mig i bilen idag och jag förklarade att han kommer nog att få höra mer av dom ljuden den närmsta tiden. Det är så sjukt ändå att jag växer och blir större och större. Att man säger fraser som "innan jag blir för stor", "jag är ju mycket större då" osv.

Dehär selfiesarna blir lite jobbigare med tiden också. Jag tog ett gäng just och konstaterade att kinderna blivit väldigt gosiga och ansiktsuttrycket ser lite väl trött ut. Inte många som kom förbi sorteringen precis.


Hörni. Det är mindre än 2 veckor till julafton (och jag har bara 7½ arbetsdag kvar!!). Jag beställde just en julklapp från en webshop (fick en sån bra idé) och så ser jag först efter beställningen att det står "vi kan tyvärr inte garantera att du får produkten före jul". GAH!




1 kommentar:

  1. Så fin mage och du själv!! Jag gick upp över 20 kg varje graviditet... Kan inte fatta det! Mest var ju vätska för det mesta av vikten var borta då jag lämnade sjukhuset. Såg ut som en Michelin-gumma när jag åkte in... :)

    SvaraRadera