ja, träningen då?

Jag kollade min träningskalender på funbeat.se och kunde konstatera att jag inte gjort ett ordentligt träningspass sen 5:e november. Det är nog en rekordlång paus sen jag startade kalendern 2006. Det beror främst på att jag har varit förkyld men senare också att jag har haft lite ont i bäcken och haft sammandragningar så det har inte alls varit på tanken att ta mig till gymmet.
Jag bryr mig också inte så värst. Jag bubblar av iver att börja träna sen - men i det här tillståndet så är det ju inte roligt. Det finns säkert en poäng att försöka hålla igång med träning för att kroppen ska orka - men jag tänker inte ta någon stress. Kanske jag får lust att ta ett gympass? om inte så får det vara. Att röra på sig är träning nog nu just. Min träning just nu är mera på det mentala och det är att våga varva ner. Går ju sisådär med det då.


Så det blir kanske inte mycket träningssnack här på bloggen just nu. Däremot bakom kulisserna planeras det för fullt vad som ska tränas sen. Fast där är jag väldigt ödmjuk också - jag spikar inga planer före jag vet hur nya livet ser ut.


Ett foto från när magen ännu var i hanterbar storlek. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar