Halloween 2014

 En gravid häxa.

Från att ha tyckt att Halloween var nåt fjantigt trams så har jag kommit fram till att det är ju faktiskt en riktigt rolig grej så här i höstmörkret när allt ändå är ganska trist. Så jag och Kim passade på att spöka ut oss så att vi skulle vara lämpliga inför Halloween-middagen vi var bjudna på. Det skulle ju bjudas på allt från blodsoppa och ormbröd till fladdermusben, förkrympta hjärnor och drakögon.

Jag lånade häxhatt och med lite inpiration från pinterest gjorde jag en ordentlig översminkning. Nu hade jag ju faktiskt städat bort det mesta smink i en grovstädning - men klarade mig ändå ganska hyfsat. Kim målade sig som Hulken -men jag har tyvärr inget foto tillgängligt just nu på honom Grön var han! haha.

Det visade sig sen att vi var de enda förutom några av barnen som var utklädda - men det förstörde inte vår kväll! Det gick bra det med. Maten var kalasgod som vanligt och vi rullade hem övermätta sen.

Tack Anna-Lena och Bengt för en fin middag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar