Alexander Wang x HM

































Så var det dags igen! På torsdag 6:e november lanserar HM samarbetet med den sötaste designern just nu. För visst är han för söt Alexander Wang?

Jag älskar HM's designersamarbeten! Jag tröttnar aldrig på mina Jimmy Choo-pjucks eller min klänning från Lanvin-samarbetet. Visst har jag några saker som varit mindre bra - men överlag så är många av mina favoritplagg i garderoben just från dessa samarbeten.

Den här kollektionen är väldigt sportinspirerad och det är inte helt fel i mina ögon. Förutom coola kläder innehåller kollektionen väskor, skor och sportartiklar som yogamatta och boxningshandskar. Behöver jag säga att det är nåt som lockar?
Nu är mycket av plaggen ganska dyra - tror inte jag klickar hem skorna den här gången även om jag gärna skulle vilja ha dom.

Som det alltid gäller så kan ju saker och ting vara slutsålda när man äntligen kommer in på shoppen -men jag ska åtminstone kika extra efter dom här:


































För att se alla produkter med priser kolla in nitrolicios-bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar