en festlig gravid-outfit


 Jag har fått låna en jättebra festklänning av Emmelie som jag helt klart kommer att klara mig med nu fram till februari. En klassisk svart med spetsiga ärmar. Jag festade till i den här i fredags och konstaterade att det var en väldigt populär klänningsmodell för vi var många som hade liknande. Nu var jag den enda i gravidmodell då - men svarta spetsiga ärmar sågs lite här och var.

Det var kanske början på min förkylning som gjorde att jag hade extrem ångest före festen. Jag var trött och att börja fixa till sig för fest var det sista jag ville göra. Men lite mat och en varm dusch och mycket smink fick ändå upp humöret till sist (och lite pussar och kramar av Kim då).

(När jag ser på den översta bilden kan jag bara förvånas över hur stor magen är nu. Resten av jag hänger inte alls med tycker jag.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar