a mama outfit





Idag började jag dagen på det bästa sättet: med morgongymmet. Jag var helt i extas i bilen på väg till gymmet. Som ett barn på julafton. Klockan 06:40. Kul att man kan va sådär glad över att få åka och träna. Jag körde igenom gravidprogrammet jag har med mycket fokus på överkropp. Jag var skönt slut och fin pump i armarna när jag var klar. Efter det en skön dusch med bastu och till sist var belöningen att få lägga på mig mina nya kläder jag beställde från HM för nån vecka sen.
Ett par tights med låtsasläder frampå och en supermjuk tunnstickad tröja. Från deras mama-kollektion förstås.
Jag tycker det är jättekul att klä sig nu när jag är gravid. Det finns så mycket man kan hitta på med en gravidmage. Att ha tajta kläder har heller aldrig varit så roligt som nu. Eller det har jag aldrig tyckt om förrän nu kan jag väl säga. Jag tror också att det gynnar mitt humör att satsa lite på att känna mig fin nu, så att inte dendär känslan att man bara blir stor och grotesk kommer över en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar