Invigning av studio Blick

Idag hade Tessi (Therese Andersson) officiell invigning av sin studio Blick. Jag och mina kollegor uppvaktade förstås vår fd kollega med pomppa och ståt. Eller var där och retade henne lite åtminstone. Hehe. Tessi hade en fin utställning med några av sina finaste alster. Det var en fin utställning där hon verkligen presenterade olika variationer på porträttfoton. Tessi har verkligen öga för ett bra foto och det tillsammans med den fina personlighet som gör att man slappnar av framför kameran gör att hon kommer att lyckas fint med sitt nya företag. Det är jag bombsäker på.

Kolla in www.Blick.ax.




Fina fotografen själv.

Tessi hade en röd sammetsoffa. Helt klart något man måste bli fotograferad i. Det här med att posera med gravidmage var lite nytt däremot. Måste öva lite tror jag. 




Snygg-Karro hängde där på en vägg...




...och två av Tessis foton på mig. Två riktiga favoriter. Den i parken tog vi förra hösten och den i vattnet är två år gammal tror jag. Den senare var uppförstorad ordentligt - kul att se den i så stort format.

1 kommentar: