Nytt från Shock absorber

Det här med att ha känslor för varumärken diskuterade jag lite igår i mitt Super Saturday-inlägg. När Les Mills gått från Nike till Reebook så ropar man ju inte hurra direkt. Nike är ju bäst. Det krävs lite övertalning och bevis att de lever upp till de höga förväntningarna innan man erkänner några  känslor. Just nu är jag och Reebook ut på en dejt där Reebook tjatat till sig det. Få se hur det går.

Ett varumärke som jag älskat från första stund och som jag har fullt förtroende för är Shock absorber. Utan tvekan erbjuder de några av de bästa sportbehåarna i världen. De  jag har i min växande samling har hållit många tvättar, hållbarhet i flera år och börjar aldrig lukta äckligt samtidigt som de håller formen länge. Jag köpte en ny i våras och jag slog till med en precis lika modell jag har sen tidigare - en som jag tror är deras mest sålda för den är så grym. Den här! 
För kvinnor med lite större byst så är de verkligen att rekommendera!

Nu fick jag genom ett nyhetsbrev från webbutiken Timarco veta att de kommit ut med en nyhet. En riktig läckerbit! Snygg design och riktigt sexig. Tyvärr ser jag nu att det är inte har den i större storlekar - så jag får sitta och hoppas på att de utökar utbudet.








































Det här är inget sponsrat inlägg trots att jag mer än gärna skulle vilja att det var ett sånt.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar