bloggen

Nej, nu måste det bli lite skärpning!
Den här bloggen svämmar inte över med uppdateringar precis och det gör lite ont i mig eftersom jag älskar den här bloggen. Sen 2006 har jag skrivit  och det är den enda dagbok jag har.

Jag kan kallt skylla på instagram eftersom det är så enkelt och kräver ingen dator. Skulle mobil-bloggning ge bra resultat skulle jag göra det - men jag har så mycket krav att jag vill att min blogg ska va fin. Därav mindre inlägg också. Mina egna krav på inläggen har blivit högre och därmed skriver jag mindre. Det är många inlägg som blir skrivna men aldrig publicerade för de går inte igenom kontrollen.
Så, hur löser jag det här. Jag tänkte på att ge mig själv en utmaning. Ett inlägg om dagen i 2 veckor. Som start. Med lägre krav men förhoppningsvis med ny glöd.






1 kommentar: