ett litet kettlebellspass i trädgården




Jag hittade nån sorts energi igår som jag inte vet varifrån den kom. Kanske från doppet i poolen jag gjorde igår direkt efter jobbet? Idag tog jag en tupplur istället - funkade det också.hehe. Iallafall så var det hett igår så jag var på väg att strunta i att göra något - men sen när tanken har lagts i huvudet så är det lite svårt att få bort den. Så det blev en kompromiss med ett snabbt cirkelpass ute i trädgården. Inga krav utan bara njutning. Istället för att köra på fullt utan paus så försökte jag istället göra övningarna korrekta och med mycket muskelkontakt.

 Det blev 3 varv av :

  •  25 kettlebellsvingar med en 12 kilos kula 
  • 10 sumomarklyft med 2 x 12 kilos kulor
  •  2 ggr joggning upp och nerför sluttande gräsmatta 
  • 10 hornrodd med 12 kilos kula 
  • 10 armpressar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar