poolgården




Ja, jag bor ju i ett renoveringsprojekt och det här är andra sommaren vi jobbar med innergården. Vi har en jättefin och härlig privat innergård med pool och det finns stora chanser att det blir klart i sommar. Kim hade gjort massor av jobb idag och finns det något mer motiverande att jobba än när man ser resultat. Jag hann hjälpa till lite jag också innan vi tog kväll.  Vi håller på fixar om stenplattor och när det är klart ska Kim bygga ett terassdäck runt poolen. Tror det blir skitsnyggt sen när det är klart.
Bengt var dessutom här och hjälpte oss lägga på plåt på vår mur som vi har mot vägen. Den gjorde lastbilen sönder när den var hit med grus för draneringen. Kim har murat upp den i vår och nu när plåten är på plats så ser den ut som om inget hade hänt! De ni!

Jag gillar verkligen att jobba ute i trädgården. Speciellt nu med en katt i sällskap. Det är precis så jag hade drömt att det skulle va när vi skaffade katt.  Hon är med överallt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar