efter midsommarmat-snacket.


Så, midsommaren är förbi och här tar jag stormsteg mot semestern! Två dagar kvar!  Inga problem.. jag är bara orolig över morgnarna för det är inte lätt att komma upp ur sängen nu just.

Midsommarhelgen passerade och jag konstaterade att jag glömmer varje år vilken matfest det är. I min värld är midsommar en större ätarhelg än jul. Jag var konstant proppmätt hela helgen. På bara underbart god mat (och tårtor, kakor och efterrätter också förstås).  Tack alla som gav mig mat i helgen! Ni är underbara!

Så en åsnebrygga till formen är ju inte lång...
Det här med beach2014 är något jag skiter i. På samma sätt som beach2013 inte hände. Jag springer inte så mycket på beachen och ska jag nu visa mig i bikini så tänker jag inte slösa tid att gnälla över småsaker.  Det finns viktigare saker. Som att njuta av vackert väder (jag är säker på att det kommer i något skede). Skulle jag bry mig om beach whatever skulle jag helst önska att vi flyttade sommaren till hösten. Det är då jag brukar va i högform. Vet inte vem man ska snacka med för att det ska hända?


För framtida information:
Den 25:e juni 2014 var det blåsigt och soligt i Mariehamn. Det är efter många dagar lite varmare. Idag är det 12 grader så det säger allt.

Foto från förra sommaren när jag fotograferades av den eminente Therese Andersson.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar