Me, myself and the cat


































Det här har varit en riktig jag-dag för förutom att jag pratade länge med mamma i telefon så har jag inte umgåtts med nån annan än katten. Om man inte räknar besöket till S-market då jag sa några ord åt killen i kassan. Det är tur att jag älskar att umgås med mig själv. Ego som jag e.

Jag lade upp den här dagen i True blook-intervaller. Jag har städat huset och sett på True blood däremellan. Väldigt enkelt upplägg: ett rum städat och jag förtjänade att se ett avsnitt till. För att nu göra saken klar så slutade jag se True Blood efter första säsongen och nu försöker jag komma ikapp. Så det är inga nya avsnitt jag ser.
Sen har Samsam varit med hela tiden - sötnoten. Sovit bredvid mig i soffan eller fåtöljen när jag tittat på tv och sen varit med och sprungit undan dammsugaren när jag städat.

För att göra den här dagen ännu bättre så gjorde jag en tabbouleh av helt bovete och tonfisk. Mycket gott fast jag inte hade nån färsk citron hemma. Använde en apelsin istället. Det är faktiskt en rätt jag gillar stenskarpt. Måste vara min kärlek för persiljan.

Dessutom har jag slagit personligt rekord i att yoga för mig själv. En timme jobbade jag på och som ni ser på sista bilden hann jag bli rödbrusig. Utgår man från solhälsningar så går det riktigt bra och tempot och kroppen hålls varm. Jag känner att det är bra att jag kör igång en ny yoga-utmaning på instagram nu på söndag: SummerSplits2014 så jag får in daglig dos av yoga.


..okej. Nu måste jag rusa. Jag hinner med ett avsnitt TB till innan läggdags. Imorgonbitti är det ben och rumpa på schemat! Då är det beast mode och inget annat som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar