#CrosskeyAwards2014

Vi hade den årliga Crosskey-dagen igår, som den här gången gick under namnet "Crosskey Awards". Temat var gala och upplägget på middagen  var precis som hämtat ur vilken tv-gala som helst. Andreas och Victoria som var kvällens värdar var riktigt proffsiga! Vi hade givetvis en egen hashtag galan till ära också: #CrosskeyAwards2014. Jag tror vi behåller festbilderna på den hashtagen.

Vi började festen redan på eftermiddagen med lite konferens och så fick vi en skön föreläsning ännu en gång. I år ingen mindre än Alexander Bard! Han kom in och pratade om internet och tog oss lååångt ut från boxen. Svängde upp och ner på allt vi trodde visste. Han var fenomenal!

Sen så hem och på mindre än 2 timmar göra sig klar för fest. Som tur hade jag klart för mig vad jag skulle ha på mig - vad jag inte hade kollat upp var att klänningen var full av byggdamm! Så jag fick börja dammsuga av klänningen - det var ju första gången om jag säger som så.

Änyway! Det slog mig igår och jag håller fortfarande fast vid att en lyckad firmafest är otroligt vikigt för ett företag. Att fylla på med samhörighetskänslor och kärlek till kollegorna ger en fin boost. Det är ett sånt perfekt forum för sånt. Dessutom när vi har en vana att uppmärksamma och ge priser åt såna som utmärkt sig extra under året. Jag tror alla var grymt överens om att de som fick priser igår förtjänar det. Väldigt kul att se att dom som ger av sig själv till kollegor och företaget får uppmärksamhet när de verkligen förtjänar det.



Outfiten då? Det blev två gamla trotjänare från min garderobs-provider nr 1: HM! Klänning från Lanvin-samarbetet och skorna från Jimmy Choo-samarbetet.  Ja, min lilla Guess-handväska är också en favorit!


1 kommentar: