att ha en bra träningsdag


Det här med självbild är intressant. Jag ser mig själv som en lat person, men jag kan tänka mig att det finns de som inte håller med där. Men trust me. Sitta och dega i soffan framför teven är det bästa jag vet. Samtidigt som jag drömmer om häftiga träningspass. Det är jag också riktigt bra på. Tyvärr är ju intervallpass i tankarna inte samma sak som att faktiskt göra det. Därför blir jag så übernöjd när jag kommer mig för att skrida till verket istället för att lämna på tankestadiet.

Igår somnade jag istället för att ta det där axelpasset jag drömde om. Imorse tog jag revansch! Ner i källargymmet kl 7 och upp tillbaks 07:30. Pang bara!
Sen bestämde jag mig för att springa tabataintervaller efter kettlebellspasset (som jag instruerade) ikväll på gymmet. OCH jag gjorde det!

Just do it. Tre ord som låter enkelt. Verkligheten är däremot inte så självklar.  Nåja.. hursomhelst. Jag är full av endorfiner och vill bara springa runt och vifta med händerna och skrika wooooow yeeeeeeeeeeaaah!


... *springer skrikandes vidare bort i horisonten*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar