Pinterest pizza quasidilla


jamen!  Måste ju tipsa om nåt lättlagat gudomligt gott sådär på lördageftermiddag. Så ni har något att tugga på ikväll tänkte jag!
Det här med quasidilla. Och att använda italienska smaker som mozzarellaost, färsk basilika och tomat. Behövs inte mera för att jag ska ta en tripp till mathimlen. Fick tipset via Pinterest som är perfekt för att hitta goda saker.

Gör såhär:
Släng ett tortillabröd i stekpannan, lägg på mozzarellaskivor, färsk basilika och tomatskivor. Vänta en liten stund och sen på med ett tortillabröd. När osten ser lite smält ut så vänder du på allt och steker andra sidan. Allt går väldigt snabbt så multitaska inte med annat som jag försökte mig på. De är inte goda med en bränd sida. Otroligt gott annars! Lova att ni testar!

De på bilden innehåller även lite tunn italiensk skinka också. Det är också väldigt gott.



...

På tal om pinterest så har ni kanske noterat att det går att "pinna" mina inlägg nuförtiden. Du måste först klicka dig in på ett inlägg och sen trycka på en bild i inlägget. Är du inte in på ett särskilt inlägg pinnar du hela bloggen och det är kanske inte det du är ute efter. Pinna gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar