Födelsedag och förberedarfas inför "nu jävlar tar vi i"

Jag fyllde år igår! Fick ca. 1000000 grattisar via alla kanaler som finns. Tack tack tack!  Fick frukost på säng av Kim och både Peijo och andra Jenny sjöng för mig på jobbet. haha! Härliga tider!
Avslutade dagen lite sämre när jag kom hem från tkd-träningen (jag hade inte tränat - bara instruerat) och kom på att jag glömt telefonen i träningssalen. Det nappar inte att åka iväg 21:48 med bilen igen när man är så trött att ögonen nästan trillar ur huvudet. Som tur fick jag en stor kram som färdkost.


Läget är annars att min tråkförkylning håller på ger med sig - men kraxar fortfarande lite. Fast jag körde ett litet burpees-test i dag på dagens kettlebellspass som jag instruerade. Jag klarade 10 på raken utan att hosa efteråt! Även om det irriterade lite i halsen ännu. Så det tar sig!
Jag ska smygstarta min träning imorgon med ett morgonpass: Bodycbalance. Mjukstart!


Nike Blast...
Mindre än 2 veckor till världens bästa träningskonvent också. Vilken form jag kommer att vara i efter att ha vilat hela januari! Känner redan hur träningsvärken kommer att vara total. Det ser vi framemot!



Saknar glada tränings-selfies! Coming soon..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar