mysmorgon med taekwondo och calisthenics


Vi hade friträning imorse klockan 9.00. Tycker ni det är tidigt? Det är det inte i det här hushållet.. vi gick och la oss före klockan 22 igår och vaknade av oss själva ungefär 7. Ja, vet inte vad jag ska kommentera om det faktiskt. Skönt att sova är det iaf!

Det som är roligt med friträning är att man får göra vad man vill. Så lite lek är tillåtet! Eftersom jag och Jane håller på lär oss alla möjliga konster från att stå i planche och att stå på huvudet osv så är det fint med såna tillfällen.
Dagens roligaste var att jag klarade av att stå på huvudet i en L-position. Försökte först i början på träningen, men det gick inte alls! Jane däremot levererade. I slutet på träningen tog vi fram kameran och efter att Jane fixat så tänkte jag att jag ger ett nytt försök. Och vad händer? Jag klarade av det hur bra som helst! Liten scenapa som man är så levererar man bäst när det riktigt gäller alltså.

Tränade sen på dan-formen Taebaek och den underbara 540-sparken.. Är inte riktigt där ännu när det gäller den.

Tog sen på mig annat än träningskläder och stack iväg med andra Jenny till Maxinge köpcenter där de hade världrekordförsök på längsta Ålandspannkakan. Kan lova att det var mycket folk där. Vi gav upp med att köa till en gratis pannkaksbit - men det såg gott ut. Fick ju inte knäppt nåt foto fast jag var på väg flera gånger.

Resten av den här lördagen blir lite renoveringsjobb (the show must go on) och sen hoppas jag på en ny myskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar