det är den här hösttröttheten

Bloggen ligger lite nerprioriterat nu. Har mycket på gång efter jobbet och sen är jag och Kim jätteupptagna med att se Homeland. Vi korkade upp säsong 2 igår så snart är det väl över. Tidskrävande hobby att se på serier - men det är min favoritnervarvning. Meditation i all sin ära - Jenny intar sin framför teven. 
Homeland är förresten lika bra som ryktet säger. Absolut sevärd!

Eller teve var fel, vi kollar på vår hemmabio förstås. Samsam gillar att sitta långt fram:





Den här veckan har jag också börjat en utbildning. Kim håller i finska taekwondoförbundets regi instruktörsutbildning nivå 3. Riktiga studiepoäng och allt. Jag har tidigare gått nivå 1 och 2 så det här är nästa steg. Målet med utbildningen är att man sedan ska vara redo att ansvara för en egen klubb - alltså agera chefsinstruktör.
Vi kommer att träffa intressanta träningsprofiler och det blir kommer jag att berätta mer om när det händer. Sjukt kul kommer det att bli!




Sen njuter jag av fina oktober också. Såhär fint var det imorse före jag satte mig på cykeln mot jobbet. Tyvärr kom dimma och regn sen så det var mindre sexigt.

I helgen åker jag till Stockholm igen. Det blir tredje helgen på en månads tid. Inte undra på att det känns som att schemat är fullt. Mamma och pappa kommer också att vara där! Superbonus!

När jag inte gör allt det här sover jag massor. typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar