Semesterbloggen


Första dagen på semestern. Jag sitter här och smuttar på en kokos/mango-smoothie och funderar över vad jag ska göra. Solen verkar komma tillbaka nu efter att så snopet ha försvunnit och vad jag ser har molnen försvunnit! Bra!  Jag tänkte klippa gräsmattan och jag vill ju förstås kombinera med att sola! Effektivisering!

Svårt att fatta att jag är ledig. ..Jag älskar mitt hus. Det är så mycket roligare att bo i hus på semestern än att bo i en varm lägenhet inne i stan. Igår åt vi alla måltider ute på poolgården. I solen varje gång.
Ska göra flädersaft idag. Om jag kommer mig iväg till butiken.  No panic.

Men först ska jag pynta gymmet med lite inspirationsbilder och träningstips! Ah - såna sköna semesteraktiviteter.
Dagens semesterträning blir kanske lite taekwondo och sen ett Bodybalance pass. Bodybalancepasset kommer säkert att bli lite obehagligt men skönt. Jag är ganska stel efter lördagens träningsläger om man säger som så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar