Morgonpasset

Ja! Jag kom mig iväg till gymmet imorse. Det blev styrketräning och sen lite pulshöjande tabata i slutet.

Jag tränade rygg och biceps. Jag har i vinter inte brytt mig så mycket om att träna armmuskler specifikt eftersom jag tycker de har fått jobba en hel del ändå när jag tränat annat. Nu har jag helt ändrat åsikt (fint att man får göra det förresten). Det är ju skitsnyggt med snygg armmuskulatur och det är inget som poppar upp bara för att man blundar och önskar. Så nu ska här tränas både biceps och triceps noggrant.

Det önskas ju förstås att jag kommit på det här tidigare - sådär inför sommaren. Meen, man kan inte få allt.


Ska man spänna med discomusklerna måste man ju ha nåt där först! Bild från hytten på Birka. Alltid bra spännarbelysning i den spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar