Efter österbotten- vemodet

En alltför kort (men väldigt rolig och trevlig) vistelse i Österbotten bjöd min midsommar på. Jag skulle alltid vilja stanna tiden och hinna med mer. På samma gång skulle jag inget annat än stänga ner och bara ligga på soffan hos mamma och pappa och se på film med lillbrorsan.

Åland må vara fint på sommaren  - men inte slår det ju Hirvlax nånstans. Så är det bara. Så vemodet ligger över en ett bra tag alltid. Samt en tacksamhet att det är hos familjen man känner sig som mest hemma. Inte alla som har den lyxen.


På pluskontot:
Idag är det en vecka till semestern! Jag tror knappt det är sant! Jag har inte haft nån vintersemester i år (använde den redan ifjol) så det känns som att jag inte varit ledig på 10000 år! 


Instagram erbjuder nu att man får göra små videoklipp. Har ni märkt det? Skitkul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar