lite svammel om konsumtion kanske..

Bjuder på en old fashion-dagens idag. Den här tröjan fick jag i julklapp. Önskade mig en stor mysig tröja och den vinner helt klart priset "Vinterns tröja". Mjuk och mysig från Cubus. Mamma hon kan hon.

Jag försöker verkligen hitta glädjen i min gamla garderob nu. När man renoverar hus finns inte mycket över för shoppingkassan om man säger som så. Plus att en flytt också får en att inse hur mycket skit man äger. Jag har lådor med kläder jag inte använt på flera månader. Sålänge läget är så behöver jag inte nytt heller. (säger logiken då). Jag planerar att ha kläderna i dom där lådorna  liten stund till och sen ta fram dom och fynda dom igen. Jag litar på stor senilhet alltså.



På tal om annat så skrev Kaaja en riktig tankeställare över vad man ska tänka på före man blir avundsjuk på andra människor: Man vet aldrig hur nån annan har det. Värt ett läs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar