Super saturday-veckan!

Jag tänkte säga att jag har haft en träningsfri vecka - men eftersom jag har träningsvärk i hela ryggen plus biceps efter helgens skyfflartalko så vet jag vad jag ska säga. Vi har jobbat hårt i helgen med renoveringen. I lördags gick jag och lade mig kvart före nio och sov sen 11 timmar utan problem. Sen iväg till huset igen på ett 9-timmars pass. Vi fick mycket gjort i helgen så det känns bra. Kul att se resultat! Men sömn har blivit väldigt viktigt har jag lärt mig. Sömn är guld!

I helgen blir det andra bullar. Les Mills-sektmöte Super Saturday  i Globen! För de oinvigda så kan jag berätta att Super Saturday är ett träningskonvent med bara Les Mills-pass: Bodycombat, Bodypump, BodyAttack, Bodyvive,  BodyJam, Sh'Bam, Bodybalance, RPM och CXWORX. Dessutom så får man chansen att pröva på deras sprillans nya GRIT-pass!  En heldag så att säga. Jag längtar!

Jag ska värma upp med att instruera två combatpass i veckan! Ska damma av lite gamla favoritlåtar från äldre releaser också så vi får upp stämningen ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar