(styrke)Träningsbloggtipset

Det finns ju en hel uppsjö bra träningsbloggar - men är ni som jag så nöjer man sig aldrig utan man vill hitta ännu fler. Att gå in i en bra träningsblogg och få dendär fixen. Läsa det där riktigt fina inlägget som gör en totalredo för ett grymt träningspass eller där själva bloggaren är i en sån fin form att man tänker att sådär vill jag också bli. Jag kan inte få nog av det. Även fast jag inte har tid eller får träna just nu. Man måste hålla glöden levande - så att jag inte väljer soffan sen när jag har tid för träning.

En som jag har läst en liten stund nu är Sophie på fitnessguru.se. Hon har helt sjukt med muskler! Men det är inte just därför (eller jo, nog lite) som jag är in dit och tittar utan för att hon skriver grymt peppande inlägg. Efter att man läst så känner man att man vill springa till gymmet och köra extra hårt.

Är du ute efter såna inlägg så ska du kolla in Sophie! Kvällens bloggtips! Bilden lånad från hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar