Welcome Michael!

"Tönt!" som min Kim sa när han tog det här fotot.

Jag blev lite fundersam idag när jag hämtade min handväskleverans från Samtrans idag. Samtrans-killen kom nämligen ut med 2 paket åt mig.

"Två paket? Det är nog meningen att jag bara skulle få ett" sa jag.
"De kanske har delat upp det?" föreslog Samtrans-killen.

Jag fnissade  för mig själv att det hoppas jag verkligen inte. På samma gång blev jag orolig att det  blivit något fel och ingen av paketen skulle innehålla det jag skulle ha.

Det ena visade sig vara min underbara nya väska i ett så mjukt och gosigt skinn så man handen nästan smälter när man känner på den.
Det andra paketet var från Mr.Porter. Alltså net-a-porters butik för män. Ett par Balanciaga-byxor. Ett fint kuvert fick jag också med ett kort som sa Thank you for shopping at mr.Porter. Hmm, eller hur?  De passar inte på mig förstås - jag måste ju testa. Jag får väl vara ärlig och skicka tillbaka dom.

Varför kan inte ett sånt paket innehålla ett par Miu Miu-skor i storlek 38 då? Varför ett par karlabyxor? Ska det vara så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar