träningen då?

Ja, det börjar dra ihop sig nu. På söndag drar Januari igång. Månaden då alla tar tag i sina nya liv och det kommer att vara överfullt på gymmet. Det slår aldrig fel.
Jag älskar januari och nystarter! Att fundera ut nya mål och känna dendär "nu gör vi det här"-känslan är härligt. Tyvärr brukar den inte hålla i sig så länge dock.


Jag är hemma idag trots att det är torsdag och taekwondo (!). Jag tyckte jag ville ha en ledig kväll till innan januari-rumban drar igång. Eller slutet på julen kan man kanske också kalla det? Jag är inte alls sugen på träning nu just. Jag vill bara ta det lugnt och inte ha nån stress överhuvudtaget. Trött som den sjunde dvärgen är jag också - antagligen för att jag inte tränat nåt sen tisdagen före julafton. Äta och inte röra på sig gör en trött på riktigt. Fast jag njuter av det ännu ikväll för imorgon är det slut på att vara trött. Jag och Kicki bjuder på en smällkaramelll på gymmet och drar ett dubbelcombatpass. Det blir en utmaning för julfläsket! Det borde också generera endorfiner som räcker hela helgen. Så efter imorgon är det kört tror jag. Då är jag tillbaka som aktiv endorfinjunkie.



Träningsmål 2012?

2 kommentarer:

  1. Hej! Kan du ändra inställningar så att din blogg går att läsa i iPhonen? Nu är det ju ooomöjligt :(

    SvaraRadera
  2. jag försökte ändra mobilmall. Är det bättre nu?

    SvaraRadera