snooz vs. träna

Jag har märkt att jag är betydligt piggare de dagar jag börjar med träning mot de jag inte gör det.  Det har inte alltid varit så.. ibörjan kände jag mig väldigt trött efter lunchen. Nu kanske kroppen har vänjt sig eller nåt? I don't know.. men jag vet att den snoozning jag sysslade med imorse gjorde ingen nytta. Det gör mig inte piggare att vrida fram klockan en halvtimme. Sen när jag snoozat så är jag otroligt trögstartad och jag fortsätter snooza mig igenom frukosten och resten av morgonrutinerna. Äh!




Imorgon är det min älskade onsdagmorgon. Då tränas det ben och rumpa för fulla muggar. Jag håller mig till klassiska övningar. Knäböj, benpress och utfall osv. Skönt med ben är att det är som så enkelt att träna dom tungt. Jag tänkte slänga in en eller två nya saker imorgon för att göra det lite roligare för mig. Bland annat höga stepups på bänk. Inspiration från Olga förstås.

Nu är det bara en sak kvar i den här ekvationen. Jag måste gå och lägga mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar