renovering

När det inte hjälper med träning och en långdusch... och inte ens när man hjälper till med ett fint lager smink för att du ska känna dig fräsch och fin - då är det antagligen alltför länge sen du har varit till frisören. Flera månader för länge sen. Åtminstone om du  heter Jenny. (Inte andra Jenny - hon låter sig inte gå till ett sånthär förfall.)

Fina och skickliga Julia på Hair by Julia ska få ta hand om mig idag. Vi kommer att ha jätteroligt!

För nåt frissabesök sen såg jag ut så här, få se vad det blir den här gången. Jag har idéer - men jag kanske har blivit feg med åldern och går på samma recept?


4 kommentarer:

  1. Klipp lugg! Du vågar nog du har svart bälte då kan man inte vara feg. Håret växer... =)

    SvaraRadera
  2. Nämen tack Ann! Tack så jättejättemycket! *superironi*
    För en gångs skull så har jag inte haft den diskussionen med mig själv: "lugg eller inte lugg lugg eller inte lugg ggjkjlkajölkj"...
    Och så kommer du och säger de små orden klipp lugg.
    Nu är jag helt förvirrad. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, dessutom är du så fräck så du kör med "du vågar inte"-metoden. Ååå.. you are mean! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Precis som Fiji! =) He he

    SvaraRadera