Utväxt




Det här är de bästa bilderna jag kan bjuda på nu. Jag och Julia hade roligt idag! Jag fick den färgning jag ville - fast lite bättre än jag föreställt mig och Julia fick experimentera lite så hon var också lite lycklig tror jag.

Jag började med att säga att jag har sett att färgad utväxt verkar vara trendigt nu och Julia som har stenkoll visste ju precis hur det låg till. Fast det är ju mest pop med urblekt turkos eller rosa toppar. Så långt gick vi inte. Vi tog inspiration från Drew Barrymore (bild!) och gjorde så att bottnen är mörk och sen blev det ljusare mot topparna. En lite förstärkt utväxt alltså. Jag är supernöjd!

De turkosa topparna fixar vi till våren sen!



4 kommentarer:

  1. Superfint hår du fick! Hade själv hoppats att det skulle funka med "riktig" utväxt i höst, men din är ju nog snyggare, smälter bra in!

    SvaraRadera
  2. Det blev superfint fast du inte klippte lugg. Men de turkosa topparna ser jag fram emot till våren. Det ska jag definitivt komma ihåg. Det sku vara skit coolt!

    SvaraRadera
  3. Du måste påminna mig om det sen! :) kram!

    SvaraRadera
  4. Sandra: ja, det måste ju vara mer hardcore att ha äkta utväxt eller va? Tror nog det funkar. ;)

    SvaraRadera