ett kb-pass

Idag kom jag mig iväg till gymmet! Äntligen! Ett tabata-kettlebellspass blev det.

Jag värmde upp med bodycombat - för att nu hålla minnet i skick lite och sen rev jag av en halvtimme med mina favoritklockor. Kämparglöden var inte rikigt på topp, det var så hett. Svetten rann efter 10 minuter.  Såhär blev passet iaf:


Varje övning 8 intervaller på 20 sekunder med 10 sekunders vila:
*Kettlebellssving med 12 kg
*Knäböj med 16 kg
*Utfall med rotation. 8 kg. Här varierade jag mellan intervallen att stiga bakåt och framåt. Vilka klena underarmar jag har fått under semestern!
*Clean and press. Med två 8 kilos kb.
*Stående rodd med två 8 kilos kb. Här försvann kämparglöden fast jag försökte peppa mig. Gjorde ryggresningar av hälften.
*Russian twist


Sen har jag inte gjort mycket annat idag. Vi är helt hooked på Sons of anarchy nu. Har sett säkert 7-8 avsnitt på raken nu. Ska just se ett till. Älska semester!

Före.
Ett litet stilleben. Vikt, svettpapper ( Man ska ha med handduk när det är varmt Jenny!) och en fusklapp.
Efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar