jag är fast

Jag är fast i tv-serieträsket. Ni vet det där man fastnar i när man har en hel serie med flera säsonger till sitt förfogande. ..."bara ett avsnitt till".
Sons of anarchy är underhållande - på ett mansgrisigt våldsamt sätt då. Fast det finns några starka kvinnokaraktärer faktiskt som klubbchefens old lady  Gemma som spelas av gamla Al Bundys fru Katey Sagal. Men den avgörande orsaken till att jag fortsätter titta är huvudrollen Jax som spelas av Charlie Hunnam. He's got some serious Brad Pitt going on! Kolla:

Det är bra. Det är på tiden att Hollywood hittar flera killar i Brad Pitt-kvalité. För att göra en tv-serieliknelse kan jag säga att Jax är nästan lika förtrollande som Michael Scofield i Prison Break. Så ...  jag rekommenderar alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar