Träningslitteratur

Yes! Hittade både nya FM och Blossom magazine i butik idag. De fick hänga på till stranden idag. Nu ska jag bara städa garderoben klart så ska jag läsa ännu mer - samt lägga näsan i båda kettlebellsböckerna jag fick på posten igår. Den till höger såg riktigt bra ut när jag bläddrade igenom den snabbt igår.

Att läsa om träning och få nya idéer samt känna hur motivationen växer är ungefär lika roligt som själva träningen tycker jag... fast jag är ju en stor tidningsjunkie också.

3 kommentarer:

  1. Är Blossom tidningen bra? På en skala mellan 4-10?

    SvaraRadera
  2. Ja, svårt att svara på den. Det beror på vad du är ute efter. I Blossom så fokuseras det på välbefinnande och det är inte så mycket ytligt tjafs vilket är ganska skönt. Det är en hel del yoga, matrecept och annat. Inga träningsprogram för en tuff gymbrud - utam mera funktionella träningsprogram. Den får en 8 av mig .. tror jag. :)

    SvaraRadera
  3. Då skall jag nog ta och testa åtminstone en gång! :)

    SvaraRadera