Hawaii

Aloha!

Nu är jag i Hawaii. För er som är lite åt det skadeglada hållet kan jag berätta att det har regnat. Vilken otur. Regnar det imorgon också så kommer jag att ligga på hotellsängen och gråta.
Hotellet är fint annars och vi har större teve än den vi har hemma. Fast det är inte så svårt förstås.

Vi gjorde Peal harbour idag. Hela dagen fylld med hardcore andra världskriget-historia. Nu kan jag allt om Japans attack på Pearl harbour. Typ. Vi valde iaf rätt dag med tanke på vädret. Jag hoppas verkligen verkligen att det är fint väder imorgon för jag har planer på att sola imorgon. Softa, ta det lugnt och njuta av värmen och solen.

Annars är det varmt och skönt här. Vi funderar varför vi inte bor här? Jag har inte ett vettigt svar på det ännu.
Jag är dödstött så jag slänger upp lite bilder senare. Ta hand om er nu!

Have a nice day! som vi säger här borta. *blink*

1 kommentar: