Hawaii // jag bjuder på det här

Jag fantiserade om att få en fin hawaii-bild med solnedgångsbakgrund. Men plötsligt kände jag mig urfånig framför kameran så alla bilder blev misslyckade. Den här blev kanske bäst. Jag ser ut som en deltagare i en miss baltic sea-tävlning eller nåt. *skrattar*

Imorgon far vi hem. Jag har haft jätteskoj idag. Jag har simmat med delfiner!! Men mer om det när jag kommer hem. ha det bäst. Hörs på finsk mark sen! (eller på nån flygplats på väg dit. )..




...

Ja just ja. Vädret kanske ni undrar hur det slutade med. Igår regnade det i perioder, men jag hann sola lite och ligga och plaska en lååång stund i stilla havet innan vi fick ge oss. Jag har hunnit bränna mig i solen, så helt dåligt har det inte varit. Bara lite ostabilt. Jag är nog nöjd sist och slutligen.

Aloha!

1 kommentar:

  1. Du, det ÄR en riktigt fin Hawaii-bild med fantastisk solnedgång i bakgrunden. Så ser det ut här i kalla, mörka norden iaf. Kool bild tycker jag. Ser lite spännande och mystisk ut, tycker jag.

    SvaraRadera