tre korta

- Jag börjar bli sur nu. Ingen ELLE kom på posten ännu och jag såg den redan i fredags i butik. Snart ringer jag och skäller ut post/&&%&%.


-Jag hoppas Fahrman slänger ut sin Elsas Värld före jag åker iväg till USA. Jag vill läsa New York-shoppingsmörja på planet. Gjorde det ifjol också och det var en hit!

- Jag är supernyfiken på nya Marc by Marc Jacobs-butiken som öppnar i Stockholm.  När ska man månne få se den då?

Bild från hotspot.





.. nu drar jag snart iväg till gymmet. Jag ska hålla min andra kettlebellsklass och jag ser riktigt framemot det. Sen blir det taekwondoträning och därefter bums i säng.

4 kommentarer:

  1. Ville bara sticka in med att jag fick en elle redan förra veckan... GRATIS! Yei, för kompisar som köper när de redan har en prenumeration:)

    SvaraRadera
  2. Men så kuuul för dig! :P
    Får jag den inte imorgon så tänker jag nog börja ringa och skälla på nån. Vet inte vem bara..?
    Annars, du vet väl att du är det planerade sällskapet till marc jacobs-butiken sen? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har lång erfarenhet av uteblivna tidningar, behövs en kurs i konsument teknik kanske?

    SvaraRadera
  4. ja, går det att ta en distanskurs? Har fixat fram telefonnummer jag ska ringa och skälla nu.. men får väl vänta till måndag gissar jag...

    SvaraRadera