ledigt

Ingen träning idag. Ingen taekwondo och ingen bodycombat. Jag ska snart börja mysa.
Fast jag ljög. Lite taekwondo har det blivit idag. Vi var ut till ett fint ställe idag och tog foton till en grej idag. Här får ni se ett exempel på vad vi gjorde..

Testbilder. Här kan ni se min fina Nike/Les Mills-jacka jag (och typ alla andra) köpte på Super Saturday. Bästa jackan! Jane har på sig vår oerhört fina och stylisha Mariehamns taekwondoklubb-huppari.


ja, vi har fejkat svart bälte för fotots skull. Därför kan ni ana några nyanser skithet och för låga sparkar (var ouppvärmd och halvfrusen ju).



Sen så blev jag jätteglad! Jane hade stickat en jättestor halsduk åt mig!  För nån som känner mig på riktigt vet att jag håller mig fram när nån erbjuder sig att sticka nåt. *älska stickade saker* *hata att handarbeta*
Den är überhärlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar