Sanningen om idol-Linda och Snorkfröken. Jenny-aliskt avslöjar!

- Min internetagent vid namn Greve af Nars informerade mig om  att Snorkfröken inte är ett Mumintroll. Ska man få reda på det här först vid 28ochetthalvtårs ålder? Hon är en snork! Ganska logiskt sist och slutligen...och jag har ju alltid undrat varför hon skiftar i annan färg än Mumin. Jag måste läsa muminböckerna *skriver upp på to-do-listan*

citat wiki:
Snorkfröken är Mumintrollets flickvän. Hon är mycket söt och snäll, om än ganska fåfäng. Hon är egentligen inte ett mumintroll, utan en snork, men snorkarna är väldigt nära släkt med mumintrollen; den enda skillnaden är egentligen att snorkar ändrar färg med sin sinnesstämning, medan mumintroll alltid synes vara vita. Snorkfröken har en bror som heter Snorken. Snorkfröken tycker mycket om snäckor, pärlor och diamanter.


...

- tvplanetens fenomenala blogg kom med annan information. De har liksom jag tyckt att idol-Linda (Warg) sett väldigt bekant ut. Saken är den att hon förut var blond och deltog i femmans Popstars-realitytävling i början av 2000-talet (känns väldigt avlägset). Minns ni låten Supernatural?

1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande! Jag pratade om postars med min sambo här om dagen och visade just den sången på youtube, hade inte sett den på 10 år :)

    SvaraRadera